LinkedIn kommer med nye funktioner
LinkedIn annoncerede for nyligt, at formatet Conversation Ads udgår i Europa. Men der var også gode nyheder. Vi får nemlig nye formater og mulighed for snart at køre billede- og videoannoncer i de samme kampagner.
Indlægget her er skrevet af LinkedInannoncering.dk.
Document Ads
Et format vi ser frem til på Reklamemand.dk er Document Ads. Det er henvendt virksomheder, der arbejder med fx whitepapers, webinar-tilmeldinger, download af prospekter til ejendomsinvestering og lignende.
Via Document Ads har brugeren mulighed for at skrive dig op og modtage dokumenter direkte på LinkedIn og tilsendt din indbakke. Formatet passer perfekt til B2B-virksomheder, virksomheder inden for ejendomsinvestering og mange andre. Vi kunne sagtens se Reklamemand.dk publicere herfra i fremtiden.
Sammenkørte kampagner
Lige nu skal du køre to forskellige kampagnetyper, hvis du ønsker at bruge billeder og videoer. Her adskiller LinkedIn sig fra andre platforme som Facebook, Snap og Pinterest, men ikke til den gode side.
Dette er LinkedIn også opmærksomme på. Derfor kommer de nu med sammenkørte kampagner, hvor at du både kan køre billede og video-annoncer uanset hvilken kampagnemålsætning og struktur, du kører.
Business Manager
Når du i dag får adgang til en annoncekonto på LinkedIn, så sker der via din personlige profil. Alle andre platforme har Business Managers, hvor du kan bruge din arbejds e-mail og køre det mere professionelt.
Det kommer LinkedIn også med nu, så ikke at alt er bundet op på din personlige profil.